Måndag, denhär veckan oxå..

Nu är det så att jag inte skrivit på länge, och ja jag tror inte att de är så många som läser min blogg direkt heller så jag har väl kanske ingen att direkt be om ursäkt till ändå hihi.
På senaste tiden har de hänt en HEL DEL.. De har ju varit påsklov nu, och veckan har sett ut såhär:

Måndag : Skrev CV inför arbetsintervju
Tisdag : Arbetsintervju, och jag fick jobbet :) Gick och drack lite öl med Jessica, Joel, Stoffe & Linnéa.
Onsdag : Säljarutbildning & så träffade jag Angelica som oxå sov över här <3
Torsdag : Johan kom hem, och vi drog på Malmenträning som jag fotade lite på, men jag drog vidare på fest sen.
Fredag : Påskmiddag hos Emma&Elin&Lena <3 Har fotat lite så kommer lägga upp lite bilder här nere sen :)
Lördag : Jobb 12.00-19.00 sen åkte jag hem till Niklas och kollade lite på film och åt chips.
Söndag : Jobb 12.00-19.00 sen åkte jag hem till Matte & såg på House of wax, men jag va så sjukt trött så jag såg inte ens hela..
Måndag : Jobb 12.00-19.00 sen åkte jag HEM och inatt ska jag sova hemma minsann :)
Jobbar imorgon oxå, men först är det skola.

Men jag har sålt provission två dagar i rad och ökat min timlön med 40 kr i timmen, inte illa inte illa. Två dagar i rad dessutom :) Så jag är lite smått stolt över mig själv och vill ha min lön NUUU..
Men den kommer i Maj ja.

Men nu ska jag lägga upp lite bilder på mina SKITUNGAR :D <3



Vi gick ut på en lite promenad och tog lite bilder och så ^^

Elin <3


Emma <3


Jag & Elin, jag har lite svårt för att släppa detdär med lekplatser..


Emma & Jag, och ja, de kanske är viktigt att markera att jag är 5 år ÄLDRE än henne..
Även om hon kanske råkar se minst lika gammal ut...


Emma <3


Och vi avslutar med en bild på mig ^^. Jag satt och tog de lugnt i solen innan jag gick till jobbet.



Nu ska jag sova, jag hoppas att morgondagen bjuder på lika fint väder som de vart hela veckan.
Pusspuss M'Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0