2008

Kände för att sammanfatta år 2008 såhär mitt i April.
Varför inte liksom?


Januari, på bilden har jag just klippt lugg, tror inte de hände ngt mer speciellt den månaden faktiskt.



Februari, här är vi på maskerad hos Nicke, hade sjukt kul <3



Mars, mamma och jag spenderade en vecka i Egypten, piercade naveln när jag kom hem oxå.



April, här köpte jag Stoffes systemkamera..



Maj, här tatuerade jag min nacke



Juni, mys i stan med Mylove



Juli, maskerad med bror och Victor, jag och Titti är indianer



Augusti, Gotland med kottarna  och piercade tungan<3



September, klippte av mitt hår och kom underfund med en viktig sak.



Oktober, piercade smiley



November, piercade underläppen, skrothög i munnen. Men tog ut den sen haha.



December, fjällen med Niklas familj. Bra avslut på ett annars bra år!


Nu blev det bara det mest minnesvärda, men det duger för mig :)
Eller ja, de mest intressanta haha, vissa månader va de inte ngt direkt roligt som hände men de e chill :)

Pusspuss M'Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0